top of page
-
Wat zijn jullie levertijden?Op werkdagen vóór 13.00 besteld = zelfde dag verzonden. Normaliter heb je het pakketje de volgende werkdag in huis! Wil je iets lekkers voor het weekend bestellen? Bestel dan vóór donderdag 12.00 uur.
-
Ik wil een grote (zakelijke) bestelling plaatsen, hoe doe ik dat?"Bij Fatlady Bakery snappen we heel goed dat je het liefst zo veel mogelijk mensen blij wilt maken met lekker huisgemaakt gebak! Bijvoorbeeld je personeel of je vrienden. In dat geval kun je het beste even een mailtje sturen of even bellen. We bespreken dan je wensen en kunnen je een offerte sturen op maat!
-
Hoe lang zijn jullie producten houdbaar?Vanaf het moment dat we jouw verse plaat of cookies hebben gemaakt, zijn al onze producten 5 dagen houdbaar. Onze producten zijn vers gemaakt en daarom adviseren wij om het product zo snel mogelijk op te eten, want dan is het product het lekkerst. Eet je het gebak liever op een later moment en wil je het invriezen? Bij het meeste gebak is dit geen enkel probleem! Twijfel je? Stuur ons dan een mailtje.
-
Komt mijn gebak wel mooi aan op de bestemming?We verpakken ons plaatgebak heel stevig, waardoor het gebak niet kan schuiven. We hebben uitvoerig getest en het plaatgebak komt ongeschonden aan op de bestemming. We vinden het belangrijk dat jouw plaatgebak er goed uit ziet (het oog wil ook wat). Toch iets mis? Neem contact met ons op, dan kijken we naar een passende oplossing!
-
Huisdieren op plaats van bestemming?Zijn er dieren aanwezig op het afleveradres? Ook honden zijn erg fan van ons gebak. Indien je product chocolade bevat, raden we aan om extra voorzichtig te zijn. Je pakketje wordt door PostNL geleverd en komt door de brievenbus, dus pas op met huisdieren! Stuur je het pakketje naar een diereigenaar? Laat het hem of haar dan ook even weten!
-
Ik ben niet tevreden over mijn bestellingDat is uiteraard niet de bedoeling. We helpen je graag verder, neem hiervoor contact met ons op. We zorgen dan voor een gepaste oplossing.
-
Hoe voeg ik een (gratis) kaartje toe?Iemand persoonlijk verrassen is nóg leuker met een hangeschreven kaartje. Hoe werkt het? Op de productpagina kun je een tekst invoeren voor op het kaartje, wij zorgen dat deze handgeschreven (in een mooi leesbaar handschrift) op het kaartje komt!
-
Ik wil meerdere personen tegelijk verwennen, hoe kan ik dat het beste doen?"Ben je in de gelegenheid om de pakketjes zelf af te geven? Dan raden we aan alles in 1 keer te bestellen, dat scheelt verzendkosten. Wonen de ontvangers niet in de buurt? Plaats dan meerdere bestellingen. Je gegevens zijn grotendeels ingevuld, dat scheelt wat tijd tijdens het plaatsen van meerdere bestellingen!
-
Wat is jullie retourbeleid?Ruilen is helaas niet mogelijk (i.v.m. de houdbaarheid en voedselveiligheid van het product). Ben je niet tevreden over je product? Neem contact met ons op voor een verdere afhandeling. Na ontvangst van de retour ontvang je het aankoopbedrag (excl. verzendkosten) terug via de betaalwijze die je gebruikt hebt bij aanschaf van het product. Wil je een product of je bestelling retourneren? Stuur hiervoor een mail of neem telefonisch contact met ons op.

Veelgestelde vragen
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan via onderstaande wegen contact met ons op en wij reageren z.s.m.!
bottom of page